I. Warunki ogólne:
1. Kupując w sklepie warmel.com.pl w pełni akceptujesz poniższy regulamin.
2. Sklep warmel.com.pl należy do spółki Warmel J.M.O. Korczyńscy S.C. ul. Kopalniana 12, 01-321 Warszawa, REGON 383493767, NIP 5223160855.
3. Sklep warmel.com.pl umożliwia płatność przelewem i szybkimi transferami pieniężnymi realizowanymi przez partnerów Sklepu.
4. Wszelkie nazwy handlowe, opisy lub znaki towarowe są własnością ich prawnych właścicieli. Są one używane tylko w celach informacyjnych.
5. Wszystkie prezentowane zdjęcia produktów przedstawiają faktyczne wyroby.
II. Procedura składania i realizacji zamówień:
1. Zamówienie usługi można składać za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” następnie „Złóż zamówienie”.
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail lub/i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
3. Zamówienie można składać przez 24 godziny na dobę, przez cały rok.
4. Wszystkie produkty wysyłane są przez producenta i dostarczane przez Pocztę Polską lub firmy transportowe InPost oraz Schenker.
5. Z zamówienia można zrezygnować, zanim przesyłka zostanie nadana. W momencie gdy przesyłka jest już transportowana na adres klienta nie ma możliwości rezygnacji do momentu jej otrzymania.
6. Cena produktów figurujących w sklepie jest ceną całościową tych produktów.
7. Firma prowadzi usługi internetowe, istnieje ponadto możliwość osobistego odbioru towaru pod adresem wskazanym przez firmę.
III. Wysyłka:
1. Zamówienia są wysyłane z magazynu producenta. Czas dostarczenia przesyłki każdorazowo uzależniony jest od wybranej formy płatności oraz od wybranej formy dostawy towaru.
IV. Tryb postępowania reklamacyjnego:
1. Reklamacje można zgłaszać poprzez e-mail sklep@warmel.com.pl. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane osoby zamawiającej (imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, adres e-mail, numer konta, na które powinien zostać przekazany zwrot pieniędzy) oraz opis przyczyny reklamacji oraz zdjęcie wadliwego produktu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
2. Drugą formą zgłoszenia reklamacji jest fizyczna wysyłka produktu na adres zakładu produkcyjnego spółki: Warmel S.C., ul. Kętrzyńskiego 30, Wielbark 12-160. Do produktu należy dołączyć dokument zawierający dane osoby zamawiającej (imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, adres e-mail, numer konta, na które powinien zostać przekazany zwrot pieniędzy w przypadku) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.
3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, stan przekazanego produktu zostanie sprawdzony (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na podany adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Następnie w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na podany w zgłoszeniu numer konta. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
4. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), na wskazany adres email przekażemy informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
V. Zwroty
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
3. Gdy chcą Państwo dokonać zwrotu produktu, prosimy o odesłanie zakupionego produktu w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Prosimy o dołączenie pisemnego oświadczenia, deklarującego chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które powinien zostać przekazany zwrot pieniędzy.
VI. Bezpieczeństwo Twoich danych:
1. Oferujemy ochronę prywatności i bezpieczne zakupy. Nigdy nie ujawniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia. Szczegóły zostały opisane w naszej Polityce prywatności.
VII. Wysyłka faktur i rachunków:
1. Potwierdzeniem zawartej transakcji sprzedaży usługi pomocy jest dowód zakupu w postaci faktury VAT, dołączany każdorazowo do zamówionego towaru.
VII. Inne postanowienia:
1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie 7 dni od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie wszelkich zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.